Google láká k nákupům

Společnost Google zahájila testování nového objednávkového systému, který umožní spotřebitelům nakupovat přímo ve vyhledávači. Nástroj se zaměří na prodej přes mobilní zařízení, dostupný bude během několika týdnů. Cílem nové služby „Purchases on Google“ je zjednodušit proces nakupování prostřednictvím mobilních zařízení a zvýšit tak zájem o tento typ prodeje, uvedl Jonathan Alferness, viceprezident sekce produktového managementu, v blogpostu. Součástí systému bude integrované tlačítko pro okamžitý nákup, které by mělo podpořit prodej produktů objevujících se ve sponzorovaných výsledcích vyhledávání. Po kliknutí na jednotlivé produkty uživatelé nebudou přesměrováni na stránky internetových obchodů, ale do nákupní platformy Googlu, kde si zvolí další požadavky jako velikost, barvu, způsob dopravy a dokončí transakci. S e-commerce kromě Googlu experimentují i sociální sítě. Takzvaný buy button má integrovaný i TwitterPinterest. Podle nejnovějších zpráv se k nim brzy přidá i Facebook.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk