Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Geronimo rebranduje Junkers

Výrobce kotlů Junkers z portfolia Bosch Termotechnika se v podzimní kampani poprvé zbaví své typické žluté barvy a značku víc přiblíží korporátní identitě mateřské firmy. Komunikace bude cílit zejména na obchodní partnery, ale OOH a on-line kampaní chce oslovit i koncové uživatele. Tendr na kampaň komunikující propojení značek vyhrála agentura AG Geronimo, která už pracuje i pro divizi Bosch domácí spotřebiče.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)