Geronimo rebranduje Junkers

Výrobce kotlů Junkers z portfolia Bosch Termotechnika se v podzimní kampani poprvé zbaví své typické žluté barvy a značku víc přiblíží korporátní identitě mateřské firmy. Komunikace bude cílit zejména na obchodní partnery, ale OOH a on-line kampaní chce oslovit i koncové uživatele. Tendr na kampaň komunikující propojení značek vyhrála agentura AG Geronimo, která už pracuje i pro divizi Bosch domácí spotřebiče.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-21

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-21

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Odpovědnost
Beats for Love
úkolníček

MAM Exkluzivně v časopise

Hana Tran Phuong Tra
Tomáš Janča
GenZ a Golden Years
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Holba
Madlove ADC
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Holba
Madlove ADC