Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Gambrinus bojuje spoty s europivem

Po výrazné červnové kampani s fiktivním lokálním pivovarem Patron pokračuje značka Gambrinus v boji s předsudky o europivu. Druhá fáze kampaně pokračuje v televizi, outdooru i na internetu a připravily ji kreativní agentury McCann PragueTriad Advertising. Nejviditelnější bude série televizních spotů, jejichž režie se ujala Alice Nellis. Hlavním hrdinou prvního spotu je závozník piva, který vypíchnutím nejznámějších mýtů dává najevo, že i přirovnání Gambrinus rovná se europivo je jen mýtus. „Europivo? Ale jistě. Hned si jedno dám. A teď mě omluvte, můj jednorožec už čeká. Podle mých hodinek s vodotryskem je nejvyšší čas zajet se podívat na krmení lochnesky. Zapomeňte na nálepku. Přestaňte se honit za mýty o europivu a udělejte si na Gambrinus vlastní názor,“ vyzývá závozník.

Reklama
MMcite
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)