Gambrinus bojuje spoty s europivem

Po výrazné červnové kampani s fiktivním lokálním pivovarem Patron pokračuje značka Gambrinus v boji s předsudky o europivu. Druhá fáze kampaně pokračuje v televizi, outdooru i na internetu a připravily ji kreativní agentury McCann PragueTriad Advertising. Nejviditelnější bude série televizních spotů, jejichž režie se ujala Alice Nellis. Hlavním hrdinou prvního spotu je závozník piva, který vypíchnutím nejznámějších mýtů dává najevo, že i přirovnání Gambrinus rovná se europivo je jen mýtus. „Europivo? Ale jistě. Hned si jedno dám. A teď mě omluvte, můj jednorožec už čeká. Podle mých hodinek s vodotryskem je nejvyšší čas zajet se podívat na krmení lochnesky. Zapomeňte na nálepku. Přestaňte se honit za mýty o europivu a udělejte si na Gambrinus vlastní názor,“ vyzývá závozník.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Náborové kampaně
Chatbot
Sluha

MAM Exkluzivně v časopise

Martin Smejkal
MAM class Triad
Sedita kampaň
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia