Do e-shopu vstupujeme s mobilem

Tržby českých e-shopů se ve 2. čtvrtletí letošního roku meziročně zvýšily o 20 %. Vyplývá to ze statistik společnosti Acomware. Vůbec poprvé se zároveň objednávky z mobilů podílí na obratech e-shopů větší měrou než ty z tabletů. Zatímco tablety se na celkovém obratu sledovaných e-shopů podílely ze zhruba 5 %, u mobilů šlo již téměř o 6 %. U mobilních zařízení byl také zaznamenán nejvyšší meziroční růst příjmů, a to konkrétně o 44 %. Zatímco v 1. čtvrtletí letošního roku zaznamenal Acomware meziroční růst tržeb tuzemských internetových obchodů o zhruba 23 %, ve druhém čtvrtletí šlo o 20 %. Tahouny e-commerce jsou podle údajů společnosti zejména prodejci elektroniky, zboží pro domácnost a dětského zboží, u kterých byl zjištěn meziroční nárůst o 30 % a více. V rámci analýzy byla zkoumána data více než 70 českých e-shopů se souhrnným ročním obratem přibližně 2,7 miliardy Kč.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia