Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Do e-shopu vstupujeme s mobilem

Tržby českých e-shopů se ve 2. čtvrtletí letošního roku meziročně zvýšily o 20 %. Vyplývá to ze statistik společnosti Acomware. Vůbec poprvé se zároveň objednávky z mobilů podílí na obratech e-shopů větší měrou než ty z tabletů. Zatímco tablety se na celkovém obratu sledovaných e-shopů podílely ze zhruba 5 %, u mobilů šlo již téměř o 6 %. U mobilních zařízení byl také zaznamenán nejvyšší meziroční růst příjmů, a to konkrétně o 44 %. Zatímco v 1. čtvrtletí letošního roku zaznamenal Acomware meziroční růst tržeb tuzemských internetových obchodů o zhruba 23 %, ve druhém čtvrtletí šlo o 20 %. Tahouny e-commerce jsou podle údajů společnosti zejména prodejci elektroniky, zboží pro domácnost a dětského zboží, u kterých byl zjištěn meziroční nárůst o 30 % a více. V rámci analýzy byla zkoumána data více než 70 českých e-shopů se souhrnným ročním obratem přibližně 2,7 miliardy Kč.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)