Reklama
Megaboard

Dark Side vyhrála digitální komunikaci Billy

Agentura Dark Side zvítězila ve výběrovém řízení na digitální komunikaci značky Billa ze skupiny REWE. Od srpna bude mít ve správě komunikaci na sociálních sítích a newslettery. Součástí spolupráce je i videoprodukce. „Nabídli jsme Bille řešení, jak pracovat s obsahem, který aktivuje zákazníky a je pro ně atraktivní. Rádi bychom více pracovali s blogery,“ nastínil spolupráci Dominik Hrodek, který vedl vítězný tým agentury. Dark Side nedávno jako klienta získala také fastfoodový řetězec KFC, mezi dlouhodobé klienty patří značky Mountfield, LeasePlan nebo Nestlé.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále