Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

DámeJídlo.cz si testovalo zákazníky

On-line agregátor na dovážku jídla DámeJídlo.cz realizoval průzkum mezi svými zákazníky. Zaměřil se na segmentaci podle nákupních zvyklostí v kombinaci s osobnostními charakteristikami zákazníků získanými ze zkrácené verze MBTI testu. „Tuto metodu jsme zvolili jako experiment, protože s MBTI testem se v marketingu v zahraničí ani u nás příliš nepracuje. K výsledkům přihlížíme při úpravě textace v reklamách, na landing pages, při výběru obrázků a UX pro převažující typy současných zákazníků,“ popisuje Michal Finta, marketingový manažer DámeJídlo.cz. V rámci průzkumu identifikovalo DámeJídlo.cz tři persony – typického zákazníka, věrného zákazníka a „kreditáře“ (zákazník sbírající kredity v rámci věrnostních programů). Typickým zákazníkem je mladý muž s příjmem cca 30 tisíc, středoškolák pracující v IT či marketingu, nejraději si objednává pizzu, jídla z české kuchyně a burgery.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)