On-line agregátor na dovážku jídla DámeJídlo.cz realizoval průzkum mezi svými zákazníky. Zaměřil se na segmentaci podle nákupních zvyklostí v kombinaci s osobnostními charakteristikami zákazníků získanými ze zkrácené verze MBTI testu. „Tuto metodu jsme zvolili jako experiment, protože s MBTI testem se v marketingu v zahraničí ani u nás příliš nepracuje. K výsledkům přihlížíme při úpravě textace v reklamách, na landing pages, při výběru obrázků a UX pro převažující typy současných zákazníků,“ popisuje Michal Finta, marketingový manažer DámeJídlo.cz. V rámci průzkumu identifikovalo DámeJídlo.cz tři persony – typického zákazníka, věrného zákazníka a „kreditáře“ (zákazník sbírající kredity v rámci věrnostních programů). Typickým zákazníkem je mladý muž s příjmem cca 30 tisíc, středoškolák pracující v IT či marketingu, nejraději si objednává pizzu, jídla z české kuchyně a burgery.