Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

ČT24 má novou verzi webu

Servery českých médií procházejí designovou proměnou. S novou podobou svého webu před nedávnem vyrukovaly Lidovky.cz, web upravil i nejnavštěvovanější projekt Mafry, server iDnes.cz a v blízké budoucnosti by se měla zmodernizovat i podoba stránek týdeníku Respekt z vydavatelství Economia.

Aktuálně představil nový internetový portál v kompletně novém designu také zpravodajský kanál ČT24.

Jeho testovací verze je při spuštění přístupná paralelně se stávajícím webem. Nová podoba klade důraz na užší propojení s televizním vysíláním a intuitivní užívání.

Reklama
ČEZ

„Nová podoba webu ČT24 je výsledkem snahy vytvořit televizní internetové stránky, které by odpovídaly věku interaktivity a touhy po novém designu, snadno přenosném na mobilní telefony a tablety,“ přibližuje změny ředitel zpravodajství Zdeněk Šámal.

„Při vývoji jsme samozřejmě chtěli vyjít vstříc především uživatelům, orientace je proto nyní přehlednější, rychlejší a ovládání je intuitivní. Zásadní je také propojení s televizním vysíláním. U jednotlivých článků je například vidět, co k tématu chystá televizní vysílání, které si pak mohou návštěvníci webu ihned spustit v záhlaví stránky. Aplikace zároveň čtenáře automaticky upozorňuje na všechny relevantní zprávy, jež se k tématu vážou,“ popisuje výkonný ředitel Nových médií České televize Pavel Kohout.

Agregátor hlavních zpráv

Novinkou je podle něj také například rubrika „Hlavní zprávy za 24 hodin“, která se nachází na hlavní stránce a ukládá na jednom místě nejdůležitější zprávy, či funkce „Přečíst později“.

Nový koncept nabízí i užší propojení s prací televizních redaktorů v terénu. Díky tomu se tak na webových stránkách objeví i speciální rozhovory a analýzy zahraničních zpravodajů. Celý web je navíc responzivní, a automaticky se tak přizpůsobí jakémukoliv zařízení.

Zatím poslední verzi svého webu ČT24 spustila veřejnoprávní televize v roce 2011. ČT24 má také vlastní aplikaci pro Android i iOS.


Web zpravodajské ČT24

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)