Coty koupí od P&G 43 značek

Americká kosmetická skupina Coty koupí kosmetické aktivity firmy Procter & Gamble za 12,5 miliardy dolarů (307,1 miliardy korun). Součástí akviziční dohody je celkem 43 značek firmy P&G, včetně Max Factoru či Welly. Transakce téměř zdvojnásobí současnou velikost firmy Coty a udělá z ní jednu z předních světových kosmetických firem. Dokončena by měla být v druhé polovině příštího roku. Podle dohody by P&G měl nejprve oddělit své kosmetické značky do samostatné firmy a poté je sloučit s divizí Coty. Akcionáři P&G by pak měli vlastnit v nové, sloučené firmě podíl 52 procent a současní akcionáři Coty 48 procent. P&G již v rámci úspor a restrukturalizace prodal značku baterií Duracell, a to skupině firem Warrena Buffetta.

null

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025
Surfař

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Řežáb
Zuzana Čaputová a Petr Pavel
Event
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist