Coty koupí od P&G 43 značek

Americká kosmetická skupina Coty koupí kosmetické aktivity firmy Procter & Gamble za 12,5 miliardy dolarů (307,1 miliardy korun). Součástí akviziční dohody je celkem 43 značek firmy P&G, včetně Max Factoru či Welly. Transakce téměř zdvojnásobí současnou velikost firmy Coty a udělá z ní jednu z předních světových kosmetických firem. Dokončena by měla být v druhé polovině příštího roku. Podle dohody by P&G měl nejprve oddělit své kosmetické značky do samostatné firmy a poté je sloučit s divizí Coty. Akcionáři P&G by pak měli vlastnit v nové, sloučené firmě podíl 52 procent a současní akcionáři Coty 48 procent. P&G již v rámci úspor a restrukturalizace prodal značku baterií Duracell, a to skupině firem Warrena Buffetta.

null

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

sparta_kybersikana
nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

airbank100_2
nova_O2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
airbank100_2
nova_O2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard