Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Centrum Chodov obléklo „eko“

Letní kampaní „Eko se nosí“ prezentuje Centrum Chodov své „zelené“ aktivity. Jako první tuzemské nákupní centrum otevřelo Green Pop-Up Store, prodejnu s udržitelnou módou českých i slovenských návrhářů. Speciální prodejní akce v duchu myšlenky „staré zboží za nové se slevou“ v rámci „zelené“ kampaně připravila také řada značek centra s ekologicky zodpovědnou politikou, například Marks & Spencer, Nike, Timberland, Calzedonia či Klenoty Aurum. „Eko se nosí“ podpoří printová kampaň v lifestylových titulech. Outdoorová komunikace zahrnuje double bigboardy, bigboardy a digiboardy situované v širokém okolí centra. Obyvatelům spádových oblastí byly do poštovních schránek distribuovány letáky. Digitální podpora se zaměřila na facebookovou aktivační kampaň, Google Display Network a prezentovala i youtube video o „zelených“ aktivitách centra.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)