Většina internetové populace (82 %) využívá cenové srovnávače alespoň někdy, přičemž téměř polovina (45 %) skoro před každým nákupem na internetu. O trochu populárnější jsou u mužů, u vzdělanějších lidí a u lidí do 44 let.
Nejoblíbenější je Heureka (využívá ji 61 % lidí), která je preferována především mladými lidmi do 29 let. Zboží.cz (Seznam.cz) na druhém místě je využíváno pětinou lidí (21 %) a je populárnější spíše u střední věkové kategorie (30-44 let). Téměř dvě pětiny lidí (39 %) používají cenové srovnávače při nákupu elektroniky či bílého zboží a necelá čtvrtina (23 %) při nákupu čehokoli. Co se týká slevových portálů, necelé dvě třetiny internetové populace (60 %) u nich někdy nakoupily, častěji ženy. Lidé sledují celou řadu z nich, nicméně nejčastěji využívaným je Slevomat (42 %). S odstupem na druhém místě je Pepa.cz (7 %) a třetí místo obsadilo Vykupto.cz (5 %). Nejvyhledávanějšími produkty na slevových portálech jsou poukazy na dovolené a pobyty (22 %). Následují poukazy do restaurací či na potraviny (13 %), zážitky a vstupenky (8 %), kosmetika a wellness (7 %) atd.
Český národní panel je projekt výzkumných agentur STEM/MARK, NMS Market Research a MEDIARESEARCH, které společně vytvořily jeden z největších výzkumných panelů v Česku. Slouží pro kvalitní a rychlé on-line sběry dat o internetové populaci ČR.
Víc informací na www.ceskynarodnipanel.cz.