Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Cenové srovnávače a slevové portály: jak je využíváme?

Většina internetové populace (82 %) využívá cenové srovnávače alespoň někdy, přičemž téměř polovina (45 %) skoro před každým nákupem na internetu. O trochu populárnější jsou u mužů, u vzdělanějších lidí a u lidí do 44 let.

Nejoblíbenější je Heureka (využívá ji 61 % lidí), která je preferována především mladými lidmi do 29 let. Zboží.cz (Seznam.cz) na druhém místě je využíváno pětinou lidí (21 %) a je populárnější spíše u střední věkové kategorie (30-44 let). Téměř dvě pětiny lidí (39 %) používají cenové srovnávače při nákupu elektroniky či bílého zboží a necelá čtvrtina (23 %) při nákupu čehokoli. Co se týká slevových portálů, necelé dvě třetiny internetové populace (60 %) u nich někdy nakoupily, častěji ženy. Lidé sledují celou řadu z nich, nicméně nejčastěji využívaným je Slevomat (42 %). S odstupem na druhém místě je Pepa.cz (7 %) a třetí místo obsadilo Vykupto.cz (5 %). Nejvyhledávanějšími produkty na slevových portálech jsou poukazy na dovolené a pobyty (22 %). Následují poukazy do restaurací či na potraviny (13 %), zážitky a vstupenky (8 %), kosmetika a wellness (7 %) atd.

Český národní panel je projekt výzkumných agentur STEM/MARK, NMS Market Research a MEDIARESEARCH, které společně vytvořily jeden z největších výzkumných panelů v Česku. Slouží pro kvalitní a rychlé on-line sběry dat o internetové populaci ČR.

Reklama
ČEZ

Víc informací na www.ceskynarodnipanel.cz.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)