Airjobs.cz chce atakovat postavení LMC

Společnost PersonalOne spu­stila nový portál s nabídkami práce Airjobs.cz. Jeho cílem je být silnou konkurencí pro zavedené hráče. V souvislosti se startem portálu začala i letní kampaň „Vysmátí z práce“ s mottem „Chcete, aby váš víkend měl sedm dní? Pomůžeme vám najít práci, kterou budete milovat“. Startovací kampaň od agentury Bistro běží v printu, na internetu i v televizi. V následujících měsících se značka AirJobs bude prezentovat na TV Prima, Prima Cool, TV Óčko, Barandov i kabelových TV stanicích. Spot doprovází hit Dana Bárty „On my head“.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia