Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

3DExcite konference předvedla emoce ve 3D

Dnešní spotřebitelé prý nechtějí jen nakupovat. Chtějí víc. Chtějí navázat vztah, prožít dokonalý „spotřebitelský zážitek“. A k lepšímu vytváření emocí napomáhá efektivní využití nejnovějších technologií.

To alespoň tvrdí Roberto Schettler, šéf německé firmy 3DExcite, součásti technologického konglomerátu Dassault Syste`mes. Ten v rámci její každoroční konference 3DExcite Live! v Mnichově nedávno zdůrazňoval význam „product experience“ neboli prezentace produktů pomocí nových technologií, jako jsou 3D vizualizace, rozšířená realita či holografické projekce. Tato prezentace posiluje zákaznickou zkušenost, spotřebitelovo vnímání produktu a jeho identifikaci s ním.

„Použití vysoce realistického digitálního obsahu je klíčové pro kreativní komunikaci ve všech kanálech,“ řekl Schettler. Přitom samozřejmě použil i slovní spojení „creative storytelling“. A jak čtenáři M&M vědí, vyprávění příběhů je považováno za alfu a omegu současné komunikační branže.

Reklama
Know

Mezinárodní summit pro highendovou trojrozměrnou vizualizaci 3DExcite Live! v praxi představoval prezentaci toho, jak lze tyto technologie využít v designu, marketingu nebo v prodeji. 3D vizualizace se ovšem neomezuje jen na známé automobilové konfigurátory, i když ty v této branži zatím hrají prim. Schettlerova firma navrhuje také trenažéry pro letecký průmysl nebo platformy pro návrh a vývoj spotřebního zboží. Její mateřská firma Dassault Syste`mes připravuje virtuální platformy pro vývoj a implementaci inovací v takových odvětvích, jako jsou farmacie, bioinženýrství nebo urbanistika.

Akce 3DExcite Live! se sloganem „Nová vlna vizuální reality“ připravila na tři desítky interaktivních demoprezentací, jako byly Visual POS Configurator nebo Content2Go, které zajišťují dokonalou zákaznickou zkušenost během celého nákupního procesu – ať už na webu, nebo ve stále častějším mobilním zařízení, ale i při tradiční návštěvě prodejny.

Inspirativní a velmi profesionálně připravenou akci navštívilo na devět stovek klientů, partnerů a profesionálů z 29 zemí. Experty z pořádající firmy podpořili svými vystoupeními i odborníci z firem jako DreamWorks Animation, Honda, Jaguar Land Rover, PSA Peugeot Citroën nebo z Boloňské univerzity.




Německá firma 3DExcite z koncernu Dassault Syste`mes na svém summitu Live! předvádí novinky z branže komerční 3D vizualizace.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Návrh bez názvu-130
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Návrh bez názvu-130
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)