Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Vítězí cena, nebo kvalita?

Výzkum byl realizován CAWI metodou na reprezentativním vzorku 1004 respondentů z on-line populace.Na základě Mindreaderu lze hodnotit i to, zda se respondenti v dané zemi orientují spíše na kvalitu, či spíše na cenu produktů. Jedním z výroků, které se k tomuto tématu vztahují, je i tvrzení „Kvalita zboží je důležitější než jeho cena“. Respondenti mají opět možnost se k němu vyjádřit na standardní škále odpovědí, od rozhodně souhlasím až po rozhodně nesouhlasím. Ačkoliv více než 60 % Čechů tvrdí, že kvalita je pro ně důležitější, v mezinárodním srovnání se i tak řadí na jedno z posledních míst, mezi země, které o vyšší důležitosti kvality nejsou přesvědčeny. Obecně ale spíše zapadáme do průměru pro naši geografickou oblast. Nejvíce s tímto výrokem souhlasí Jihoameričané a respondenti z Číny. Zajímavé jsou odpovědi Čechů po jejich rozdělení na nákupčí (nakupují většinu zboží do domácnosti) a na ostatní. Rozdíly jsou sice minimální, ale i tak je vidět, že ti, kteří ve skutečnosti nakupují, reflektují cenu více než ti, kteří o tomto výroku rozhodují z pozice osob, jež se poté nákupů účastní v menší míře.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)