Věk se neříká, hlásá kampaň

Poradna pro občanství, občanská a lidská práva spustila kampaň „Věk se neříká“. Věk se dnes neříká ani v profesních životopisech a společensky odpovědné firmy to vědí. Tak zní hlavní sdělení nové kampaně, kterou zpracovala agentura Dark Side. Realizace projektu zahrnuje webové stránky, manifest a televizní spot. Cílem kampaně je vytvořit koalici odvážných společností, které se k projektu veřejně přihlásí. K manifestu se zatím připojily firmy Jobs.cz, Zásilkovna, Dark Side nebo C2C Solutions Group. Televizní spot sází na retroatmosféru 90. let s Jaroslavem Pleslem z Dejvického divadla. Ten v roli „devadesátkového“ podnikatele ve fialovém saku se zlatým řetězem na krku verbuje žargonem tehdejší mafie bílého koně na svoje kšeftíky. Telefonát zakončí otázkou: „Helejte, já doufám, že nejste žádnej páprda. Kolik je vám let?“

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Náborové kampaně
Chatbot
Sluha

MAM Exkluzivně v časopise

Martin Smejkal
MAM class Triad
Sedita kampaň
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia