Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Studio Óčka poslouží i Mafře Vydavatelství využije nové studio hudební televize na maximum.

Hudební televize Óčko se definitivně přestěhovala. Opustila smíchovskou vilu a přesídlila na Anděl, kde se nově stalo její studio součástí sídla Mafry.

Autorem studia Óčka je Jaroslav Holota a je z praktických důvodů rozděleno do čtyř kvartálů. „Dva budou patřit přímo Óčku, máme tady bluescreen a virtuální horizont, který budeme využívat na maximum,“ představil nové studio generální ředitel Óčka Štěpán Wolde.

Studio Óčka by podle Woldeho mělo být v symbióze s celou Mafrou: „My můžeme dát mediálnímu domu nezávaznost a otevřenost. Navíc otevřené studio Óčka oživí i samotná Mafra Plaza před vydavatelstvím, do které budeme vstupovat s kamerami.“

Reklama
MMcite

Cílem Mafry bylo podle Woldeho vytvořit prostor, který bude transparentní a současně umožní televizi jít mezi lidi, mezi nimiž lze venku přirozeně natáčet.

Pilotní akcí, která prověřila možnosti náměstí před Anděl Media Centrem, bylo samotné slavnostní otevření studia a doprovodný koncert, na němž vystoupily Ewa Farna nebo skupina Atmo music.

Video je prioritou

Předseda představenstva Mafry Štěpán Košík pak na místě potvrdil, že chce mediální dům se studiem pracovat jako celek, nikoliv jej vyhradit pouze pro potřeby hudební televize. „Práce s videem je pro nás klíčová. Televizi Óčko vnímám jako skupinového lídra v rámci práce s audiovizuálním obsahem. Zesílíme vzájemnou interakci napříč Mafrou. Zvažujeme vstupy Jana Macháčka ve studiu či zpravodajský obsah pro iDnes,“ prozradil plány vydavatelství Košík.

Součástí nové audiovizuální koncepce je i web Playtvák.cz. Ten mediální skupina spustí první letní den 21. června. „Videoobsahový portál bude pro nás druhou dominantou letošního roku. Cílíme hlavně na mladší publikum, čemuž bude obsah odpovídat,“ dodal Košík. Start portálu Playtvák.cz zatím předpovídá jeho web, na němž se už objevilo i poutací video s dvojicí komiků GenzerSuchánek.


Nové studio Óčka je z praktických důvodů rozdělené na čtyři kvartály.

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu