Sapeli spouští kampaň Věřím českým dveřím

Výrobce interiérových dveří a zárubní Sapeli spouští kampaň s názvem Věřím českým dveřím, jejímž cílem je představit tradičního českého výrobce, který má za sebou už víc než 20 let činnosti. Kampaň, za jejímž zpracováním stojí agentura Czech Promotion, poběží v rádiích a na billboardech. Vizuály kampaně, kde jsou na zárubni zaznamenané údaje o tělesné výšce jednotlivých členů rodiny napříč generacemi, ukazují, že dveře Sapeli rostou společně s jejich zákazníky. Rozhlasový spot namluvený hercem Janem Šťastným všem zákazníkům zase připomene historii této rodinné firmy.

null

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

sparta_kybersikana
nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard