Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Sapeli spouští kampaň Věřím českým dveřím

Výrobce interiérových dveří a zárubní Sapeli spouští kampaň s názvem Věřím českým dveřím, jejímž cílem je představit tradičního českého výrobce, který má za sebou už víc než 20 let činnosti. Kampaň, za jejímž zpracováním stojí agentura Czech Promotion, poběží v rádiích a na billboardech. Vizuály kampaně, kde jsou na zárubni zaznamenané údaje o tělesné výšce jednotlivých členů rodiny napříč generacemi, ukazují, že dveře Sapeli rostou společně s jejich zákazníky. Rozhlasový spot namluvený hercem Janem Šťastným všem zákazníkům zase připomene historii této rodinné firmy.

null

Reklama
Abovalve
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)