Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Piva Lobkowicze mají kampaň v regionech

Pivovary Lobkowicz zahájily v regionech svých pivovarů masivní celosezonní outdoorovou kampaň. Víc než tisíc reklamních ploch po celé ČR zaplní půllitry s pivem pěti hlavních regionálních značek této skupiny – Černá Hora, Ježek, Rychtář, Klášter a Platan. Skupina tak chce navázat na známý trend příklonu spotřebitelů ke kvalitním regionálním pivům. „Spotřebitelské zvyklosti se mění a naše skupina v tomto směru nabízí unikátní řešení. Pivovary Lobkowicz mají díky svým regionálním pivovarům možnost dodávat ve svých domácích oblastech piva čerstvá, kvalitní a vyráběná tradičními technologiemi. Proto je podpora těchto značek zaměřena právě na domácí regiony,“ říká výkonný ředitel Pavel Herman. Domácímu charakteru značek odpovídá i komunikační formát kampaně, který klade důraz na základní tradiční hodnoty charakteristické pro dané domácí prostředí. Každý pivovar má vlastní charakteristický slogan, který od sebe jednotlivé značky jednoznačně odlišuje. Kampaň zahrnuje kromě venkovních reklamních ploch také propagaci v místě prodeje a inzerci v tisku.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)