Outbreak vyhrál Milku

Agentura Outbreak se stala vítězem výběrového řízení na aktivační kampaň velkých tabulkových čokolád značky Milka společnosti Mondelez, která je jednou z největších kampaní tohoto brandu pro celý letošní rok. V tendru se Outbreak potkal s agenturami PR.Konektor a TL5. „Koncept, který Outbreak představil, nejlépe vystihl zadání ‚Velké čokolády Milka zjemní i toho největšího drsňáka‘ a zabodoval díky tématu, které má společenský přesah a zároveň se dotýká všech cílových skupin,“ říká k tomu manažerka značky Veronika Nosková.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Náborové kampaně
Chatbot
Sluha

MAM Exkluzivně v časopise

Martin Smejkal
MAM class Triad
Sedita kampaň
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia