Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Outbreak vyhrál Milku

Agentura Outbreak se stala vítězem výběrového řízení na aktivační kampaň velkých tabulkových čokolád značky Milka společnosti Mondelez, která je jednou z největších kampaní tohoto brandu pro celý letošní rok. V tendru se Outbreak potkal s agenturami PR.Konektor a TL5. „Koncept, který Outbreak představil, nejlépe vystihl zadání ‚Velké čokolády Milka zjemní i toho největšího drsňáka‘ a zabodoval díky tématu, které má společenský přesah a zároveň se dotýká všech cílových skupin,“ říká k tomu manažerka značky Veronika Nosková.

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)