Tak jako Ed Wood je králem nízkorozpočtových filmů, králem reklamy na nealkoholické nápoje se nestane Fofola, ale drink Smarty Dominika Haška. Smarty je terčem vtipů za to, jak si Hašek lepí svou marketingovou kampaň sám. Nesmrtelná je příhoda, kdy za ním dorazil do kanceláře přední výtvarník a Hašek si z židle fotil na iPhone vlastnoručně na koberci z plechovek sestavený nápis „On baví“. To ještě chápu, ale Kofola mi zasadila ránu. Troufám si říct, že jsem znalý všeho, co se na internetu děje. Znám všechny memy, znám i tu kočku, co vypadá, že je naštvaná na celý svět. Ale když jsem uviděl šišlající billboardy na Fofolu, vůbec jsem si nevěděl rady. Naštěstí mám mladou přítelkyni, která mi řekla, že je to nejvíc super reklama. A pak už to bylo jasné, zkrátka naše generace je už tak zkofolovaná, že o nás vůbec nejde, jde o to chytit ty 15+. A soudě podle hodnocení mé holky se to podařilo skvěle.
Jakub Horák, producent