On bafí!

Tak jako Ed Wood je králem nízkorozpočtových filmů, králem reklamy na nealkoholické nápoje se nestane Fofola, ale drink Smarty Dominika Haška. Smarty je terčem vtipů za to, jak si Hašek lepí svou marketingovou kampaň sám. Nesmrtelná je příhoda, kdy za ním dorazil do kanceláře přední výtvarník a Hašek si z židle fotil na iPhone vlastnoručně na koberci z plechovek sestavený nápis „On baví“. To ještě chápu, ale Kofola mi zasadila ránu. Troufám si říct, že jsem znalý všeho, co se na internetu děje. Znám všechny memy, znám i tu kočku, co vypadá, že je naštvaná na celý svět. Ale když jsem uviděl šišlající billboardy na Fofolu, vůbec jsem si nevěděl rady. Naštěstí mám mladou přítelkyni, která mi řekla, že je to nejvíc super reklama. A pak už to bylo jasné, zkrátka naše generace je už tak zkofolovaná, že o nás vůbec nejde, jde o to chytit ty 15+. A soudě podle hodnocení mé holky se to podařilo skvěle.

Jakub Horák, producent

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

sparta_kybersikana
nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

airbank100_2
nova_O2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
airbank100_2
nova_O2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard