V minulém článku jsme si řekli, k jakým formám reklamy jsou respondenti na obrazovkách svých chytrých telefonů nejcitlivější. Dnes si ukážeme, co vlastně respondenti na svých smartphonech dělají. Nejvíce respondentů telefonuje a píše SMS zprávy. Čtyři z pěti respondentů používají chytrý telefon i jako fotoaparát. Tři čtvrtiny pak využívají chytré telefony i k surfování na internetu. Sociální sítě sleduje na obrazovce smartphonu téměř šest lidí z deseti, oproti roku 2014 se jedná o nárůst téměř o 10 procent. Obdobně to je i u komunikačních aplikací, kdy je využívají sice jen dva z pěti, ale i tak je zde meziroční nárůst více než o 10 procent. Respondenti se při využívání chytrých telefonů neobávají ani bezpečnostně „náročnějších“ úkonů. Jedna pětina pomocí chytrého telefonu nakupuje v e-shopech, dvě pětiny pak prostřednictvím telefonu obsluhují své internetové bankovnictví. Oproti roku 2014 však k žádnému nárůstu nedochází.
Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].