Míša oslovil a fotil fanoušky

Tradiční česká značka tvarohových zmrzlin Míša (Unilever) ukazuje v aktuální kampani své skutečné zákazníky. Ti pózují na billboardech, které zároveň informují o letošních příchutích, novinkou je Míša borůvkový či s lesním ovocem. Mimochodem, stejné příchutě zařadil do své nabídky i konkurenční Mrož (zmrzlina Prima) a „borůvkové“ billboardy má i prémiová značka HagenDazs. Čtyři vizuály s fanoušky vzešly ze soutěže „Staň se tváří Míši“, kterou Unilever komunikoval pouze prostřednictvím Fa- cebooku. Celkem došlo do soutěže několik stovek fo- tografií, soutěžní aplikací na FB Míša přímo oslovil téměř 20 tisíc spotřebitelů. Komunikační koncept kampaně včetně televizního spotu připravila agentura Wellen.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia