Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Míša oslovil a fotil fanoušky

Tradiční česká značka tvarohových zmrzlin Míša (Unilever) ukazuje v aktuální kampani své skutečné zákazníky. Ti pózují na billboardech, které zároveň informují o letošních příchutích, novinkou je Míša borůvkový či s lesním ovocem. Mimochodem, stejné příchutě zařadil do své nabídky i konkurenční Mrož (zmrzlina Prima) a „borůvkové“ billboardy má i prémiová značka HagenDazs. Čtyři vizuály s fanoušky vzešly ze soutěže „Staň se tváří Míši“, kterou Unilever komunikoval pouze prostřednictvím Fa- cebooku. Celkem došlo do soutěže několik stovek fo- tografií, soutěžní aplikací na FB Míša přímo oslovil téměř 20 tisíc spotřebitelů. Komunikační koncept kampaně včetně televizního spotu připravila agentura Wellen.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)