Míša oslovil a fotil fanoušky

Tradiční česká značka tvarohových zmrzlin Míša (Unilever) ukazuje v aktuální kampani své skutečné zákazníky. Ti pózují na billboardech, které zároveň informují o letošních příchutích, novinkou je Míša borůvkový či s lesním ovocem. Mimochodem, stejné příchutě zařadil do své nabídky i konkurenční Mrož (zmrzlina Prima) a „borůvkové“ billboardy má i prémiová značka HagenDazs. Čtyři vizuály s fanoušky vzešly ze soutěže „Staň se tváří Míši“, kterou Unilever komunikoval pouze prostřednictvím Fa- cebooku. Celkem došlo do soutěže několik stovek fo- tografií, soutěžní aplikací na FB Míša přímo oslovil téměř 20 tisíc spotřebitelů. Komunikační koncept kampaně včetně televizního spotu připravila agentura Wellen.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-15

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-15

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Agentura roku 2025
Surfař
Mikroinfluenceři

MAM Exkluzivně v časopise

Boomerang Communication
Marek Dvořák
Agentura roku 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist