Měření komunikace roste

Nová odborná studie World Media Intelligence & Insights, kterou vydala Mezinárodní asociace pro měření a vyhodnocování komunikace (AMEC), ukazuje, že segment měření komunikace roste. Ze členů AMEC 74 % vykázalo oproti loňskému roku vyšší příjmy.

Mezi členy AMEC zároveň panuje přesvědčení, že růst bude pokračovat i v nadcházejícím roce. Téměř čtvrtina z nich předpokládá růst přesahující desetiprocentní hranici.

Většina členů AMEC očekává, že současná vlna sjednocování postupů v oblasti měření a vyhodnocování komunikace přinese nové obchodní příležitosti (48 %) nebo nebude mít na obchody negativní dopad (29 %).

U členů AMEC výrazně převládá přesvědčení, že jejich pozice na trhu jim dává dobré předpoklady překlenout důsledky konsolidačního procesu (70 %). Jen 12 % členů je toho názoru, že sjednocování představuje určitou míru rizika pro jejich podnikání.

Studie také ukazuje, že 86 % PR agentur považuje měření a analýzu komunikace za klíčový nástroj.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Pivo Proud, Beats for Love
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Rostislav Čítek
Cadbury Flake reklama
SK Slavia Praha dresy
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345