Nová odborná studie World Media Intelligence & Insights, kterou vydala Mezinárodní asociace pro měření a vyhodnocování komunikace (AMEC), ukazuje, že segment měření komunikace roste. Ze členů AMEC 74 % vykázalo oproti loňskému roku vyšší příjmy.
Mezi členy AMEC zároveň panuje přesvědčení, že růst bude pokračovat i v nadcházejícím roce. Téměř čtvrtina z nich předpokládá růst přesahující desetiprocentní hranici.
Většina členů AMEC očekává, že současná vlna sjednocování postupů v oblasti měření a vyhodnocování komunikace přinese nové obchodní příležitosti (48 %) nebo nebude mít na obchody negativní dopad (29 %).
U členů AMEC výrazně převládá přesvědčení, že jejich pozice na trhu jim dává dobré předpoklady překlenout důsledky konsolidačního procesu (70 %). Jen 12 % členů je toho názoru, že sjednocování představuje určitou míru rizika pro jejich podnikání.
Studie také ukazuje, že 86 % PR agentur považuje měření a analýzu komunikace za klíčový nástroj.