Mattel myslí i na tatínky

Hračkářská společnost Mattel představuje ve své celosvětové kampani nové směřování komunikace značky miniautíček a autodrah Hot Wheels. Tu posouvá směrem k otcům, a reaguje tak na vzrůstající zájem mužů podílet se aktivně na výchově dětí. Značka Hot Wheels se tak v duchu nové kampaně stala v České republice partnerem akce Tátafest 2015, která se bude konat na Den otců, v neděli 21. 6., v Praze a několika dalších městech. Akci pořádá Liga otevřených mužůUnie center pro rodinu a komunitu.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia