Mattel myslí i na tatínky

Hračkářská společnost Mattel představuje ve své celosvětové kampani nové směřování komunikace značky miniautíček a autodrah Hot Wheels. Tu posouvá směrem k otcům, a reaguje tak na vzrůstající zájem mužů podílet se aktivně na výchově dětí. Značka Hot Wheels se tak v duchu nové kampaně stala v České republice partnerem akce Tátafest 2015, která se bude konat na Den otců, v neděli 21. 6., v Praze a několika dalších městech. Akci pořádá Liga otevřených mužůUnie center pro rodinu a komunitu.

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

sparta_kybersikana
nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard