Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Mattel myslí i na tatínky

Hračkářská společnost Mattel představuje ve své celosvětové kampani nové směřování komunikace značky miniautíček a autodrah Hot Wheels. Tu posouvá směrem k otcům, a reaguje tak na vzrůstající zájem mužů podílet se aktivně na výchově dětí. Značka Hot Wheels se tak v duchu nové kampaně stala v České republice partnerem akce Tátafest 2015, která se bude konat na Den otců, v neděli 21. 6., v Praze a několika dalších městech. Akci pořádá Liga otevřených mužůUnie center pro rodinu a komunitu.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)