Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

L’Oréal ženy záměrně rozplakal

Vydrží make-up i ty nejdojemnější a nejsrdceryvnější scény z Titaniku? Takové zatěžkávací zkoušce vystavila francouzská společnost L’Oréal svoji novou řadu voděodolné kosmetiky. Během kampaně, jejímž autorem je McCann Mexico, se stovka žen zúčastnila promítání jednoho z nejslavnějších romantických filmů. Před ním byly nalíčeny kosmetikou L’Oréal a následně vyfoceny. Většina žen je zvyklá, že pláč jejich make-up nevydrží a rozteče se. Na fotkách pořízených po promítání však žádné stopy po rozmazání kosmetiky nebyly vidět.

Změna po celebritách

Kampaň je poměrně překvapivým krokem pro značku, která je známá spíše zapojováním světoznámých jmen, příkladem může být Beyoncé. Právě vizuál s její tváří v únoru letošního roku vyvolal pobouřené reakce na sociálních sítích a v médiích poté, co se na veřejnost dostal nevyretušovaný snímek z focení slavné zpěvačky. Ten ukázal, že tvůrci kampaně Beyoncé neupravovali pouze kosmetikou, ale i za velké pomoci fotografického softwaru.
Současný projekt agentury McCann silně připomíná úspěšné projekty kosmetické společnosti Dove, které rovněž pracují s velkými skupinami skutečných žen. Na rozdíl od značky Unileveru se však L’Oréal nesoustředil na sebevědomí a vnitřní pocity žen, ale pouze na jejich dosavadní negativní zkušenosti s kosmetikou.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)