Lokalizační data v největším vyhledávači

Firma Google spouští aktualizaci populárního vyhledávače, který ve výsledcích zohlední vaši aktuální geografickou polohu. Nyní můžete Google požádat o informace ohledně nedaleké památky nebo restaurace, aniž byste zadali jejich název. Vyhledávač na základě pozice odhadne, nač se ptáte, a dá vám přesnou odpověď. Novou funkci představil na konferenci SMX Paris ředitel konverzačního vyhledávání Googlu Behshad Behzadi. V několika videích demonstroval možnosti vyhledávání na otázkách typu: Jak je to vysoké? Jak se jmenuje tento kostel? Jak dlouhá je tato řeka? Jaké jsou otvírací hodiny této restaurace? Dotazování na základě aktuální pozice umožňují mobilní zařízení s operačním systémem Android a iOS, které mají nainstalovanou aplikaci Google Search.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-15

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-15

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Agentura roku 2025
Surfař
Mikroinfluenceři

MAM Exkluzivně v časopise

Boomerang Communication
Marek Dvořák
Agentura roku 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist