Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Kampaň na Twitteru urychlila opravy silnic

Občané Panamy pravidelně upozorňují na rozbité cesty, avšak jejich připomínky zůstávají bez povšimnutí. Televizní stanice Telemetro se po opakovaných stížnostech svých diváků rozhodla urychlit řízení úřadů a odstartovala iniciativu pro obnovu silnic, ve které hraje prim sociální síť Twitter. Agentura P4 Ogilvy & Mather umístila do výmolů na silnicích speciální zařízení s tlakovými a pohybovými senzory, které automaticky tweetuje náhodně vygenerované zprávy na profil ministerstva veřejných prací v momentě, kdy nad ním projede vozidlo. „Cítím se příšerně. Právě jsem proděravěl pneumatiku na autě starší dámy,“ zní jeden z tweetů. „Čekat na MOPdePanama je jako čekat na zázrak,“ stojí v dalším. Senzory jsou propojeny s účtem na Twitteru, jenž denně odesílá desítky originálních hlášek. Kampaň vyvolala kromě pozitivního ohlasu na sociálních sítích i pozornost státních orgánů, které v současnosti jednají o přerozdělení finančních prostředků pro opravu vozovek.

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)