Občané Panamy pravidelně upozorňují na rozbité cesty, avšak jejich připomínky zůstávají bez povšimnutí. Televizní stanice Telemetro se po opakovaných stížnostech svých diváků rozhodla urychlit řízení úřadů a odstartovala iniciativu pro obnovu silnic, ve které hraje prim sociální síť Twitter. Agentura P4 Ogilvy & Mather umístila do výmolů na silnicích speciální zařízení s tlakovými a pohybovými senzory, které automaticky tweetuje náhodně vygenerované zprávy na profil ministerstva veřejných prací v momentě, kdy nad ním projede vozidlo. „Cítím se příšerně. Právě jsem proděravěl pneumatiku na autě starší dámy,“ zní jeden z tweetů. „Čekat na MOPdePanama je jako čekat na zázrak,“ stojí v dalším. Senzory jsou propojeny s účtem na Twitteru, jenž denně odesílá desítky originálních hlášek. Kampaň vyvolala kromě pozitivního ohlasu na sociálních sítích i pozornost státních orgánů, které v současnosti jednají o přerozdělení finančních prostředků pro opravu vozovek.