Kaktus odstartuje novou kampaň s youtubery

Mobilní operátor Kaktus již získal 76 000 zákazníků, kteří se pohybují především na internetu. Proto nyní spouští kampaň s youtubery Jirkou Králem, Johnnym Valdou nebo MadBrosChannelem. Volně zpracovaným tématem mají být strasti balení. Na to naváže kreslená kampaň z pera Saatchi & Saatchi, která vznikla na základě zážitků posbíraných od teenagerů v rámci ankety zpracované agenturou Perfect Crowd.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Brand Strategy
Fabini
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Brand Strategy
Fabini