Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

GfK bude měřit digitální reklamu v Polsku

Mezinárodní společnost pro výzkum trhu GfK bude od ledna 2016 měřit sledování digitální reklamy v Polsku. Prací ji pověřila tamní organizace pro internetový výzkum Polskie Badania Internetu a obě organizace spolu podepsaly smlouvu na čtyři roky. Podle informací na svých webových stránkách bude GfK na základě hybridního přístupu integrovat data z několika měření, díky čemuž bude moct nabídnout komplexní obraz o on-line spotřebitelích v Polsku. Analyzované webové stránky budou vybaveny technologií, která s využitím cookies bude určovat počet návštěvníků a délku návštěvy.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)