GfK bude měřit digitální reklamu v Polsku

Mezinárodní společnost pro výzkum trhu GfK bude od ledna 2016 měřit sledování digitální reklamy v Polsku. Prací ji pověřila tamní organizace pro internetový výzkum Polskie Badania Internetu a obě organizace spolu podepsaly smlouvu na čtyři roky. Podle informací na svých webových stránkách bude GfK na základě hybridního přístupu integrovat data z několika měření, díky čemuž bude moct nabídnout komplexní obraz o on-line spotřebitelích v Polsku. Analyzované webové stránky budou vybaveny technologií, která s využitím cookies bude určovat počet návštěvníků a délku návštěvy.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-12

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-12

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

fenomen
sparta_kybersikana
nový web-otvírák

MAM Exkluzivně v časopise

Monika Jančová, Orea
Fenomén
Fenomén
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
oneplay
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
oneplay