Reklama
Megaboard

Dvacet tisíc růžových triček na eventu roku 2014

Avon Cosmetics v České republice bojuje již 18. rokem proti rakovině prsu v rámci iniciativy Avon proti rakovině prsu. Do celosvětového projektu se firma zapojila v roce 1997 prodejem produktů s růžovou stužkou, první Avon Pochod proti rakovině prsu se uskutečnil v roce 2001. Dlouholetým partnerem v organizaci pochodu je od počátku agentura PGM.

Cíl eventu

Cílem eventu je dlouhodobě edukace veřejnosti ve věci rakoviny prsu, motivace žen k návštěvě vyšetření prsou, zviditelnění společnosti Avon Cosmetics jako firmy zaměřující se nejen na krásu, ale také na zdraví a spokojenost žen. Rakovinou prsu onemocní každá osmá žena. Díky osvětové kampani je 71 % žen diagnostikováno v prvním stadiu nemoci, kdy jsou šance na uzdravení bez chemoterapie a rizika recidivy nejvyšší.

Popis eventu

Loňský a podle výsledků soutěže Czech Event Awards vítězný pochod proběhl 14. června. Nepřehlédnutelný sytě růžový dav se ze Staroměstského náměstí, kde od 10 hod. probíhal zábavní program, vydal v pravé poledne směrem k Žlutým lázním, cíli pochodu. Tam se na pódiu vystřídali hudebníci, ambasadorky, odborní garanti projektu a zástupci Avonu. Nejemotivnějším okamžikem pochodu bylo závěrečné vypuštění balonků. Avon zapojil účastníky také prostřednictvím Instagramu. Fotky nahrané s #avonpochod byly promítány na LED obrazovce v cíli.

Plánování každoročního eventu začíná vždy s ročním předstihem, a to v první řadě vymýšlením designu růžových triček, přičemž jejich střih mohli lidé loni poprvé možnost ovlivnit v rámci on-line hlasování. Dámská, ale i pánská a dětská startovní trička pro Avon Pochod (ač bývá na startu přes 90 % žen, Avon registruje rostoucí počet mužů i celých rodin) jsou pak dva měsíce před startem v prodeji na několika distribučních místech či v e-shopu webu Zdravaprsa.cz.

Event je mimo jiné každoročně podpořen několika ambasadorkami, které v růžovém tričku zdobí titulní stránky lifestylových magazínů (loni rekord: devět titulních stran). Letošní hlavní ambasadorkou je zpěvačka Monika Absolonová.

Vyhodnocení eventu

Avon Pochod každoročně osloví více lidí a počty návštěvníku i prodaných triček stále rostou. V roce 2013 se ho zúčastnilo okolo 18 000 lidí, loni ještě o dva tisíce více. Výtěžek z prodaných 40 000 triček byl věnován na konto, z něhož je hrazen provoz Růžové bezplatné telefonní linky, vouchery na slevu vyšetření prsu a výzkum Asociace mamodiagnostiků.

Event doplňuje charitativní prodej speciální edice různých výrobků partnerských společností, k nimž se řadí např. výrobce potravinových doplňků Nutrend, Zarazické vinařství, Zoot, Cep či Crusade. Avon si zároveň drží mezi spotřebitelkami stabilní a nejvyšší úroveň povědomí o svých charitativních aktivitách ve srovnání s dalšími kosmetickými či módními značkami.

Letošní, 15. ročník proběhne 6. června, novinkou je charitativní Avon předBěh ze série běhů Night Run. V Praze se na start postaví ambasadorka Night Run Iva Pazderková.


Staroměstské náměstí v červnu 2014 zrůžovělo. Dvacet tisíc účastníků Avon Pochodu zajistilo České republice ve srovnání s dalšími evropskými zeměmi rekord.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále