Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Do sítě digitálních agentur vstupuje další hráč: Story Tellers

Květen posvětil příchod další digitální agentury na český trh. Z původního projektu studentů VŠE a ČVUT se do podoby firmy přeladil tým Story TLRS (chcete-li Story Tellers). Dává o sobě vědět interaktivním videem po vzoru legendárního kinoautomatu, kdy internetoví uživatelé s dávkou škodolibosti rozhodují o dalších krocích výkonného ředitele agentury Piera Šestáka (viz www.storytlrs.cz).

Profil vypravěčů

„Máme širokou základnu kvalitních mladých lidí, se kterými zvládneme odbavit prakticky jakýkoliv projekt. A víme, že se nikdy nejedná pouze o web nebo nastavení sociální sítě, ale o kompletní balík služeb. Odlišujeme se naší specializací – interaktivními videi, pomocí kterých snadněji dokážeme sdělit klientův příběh,“ říká k profilu agentury Piero Šesták.

Agentura má již za sebou několik projektů z doby studentského uskupení, spolupracuje např. s agenturou Roberta Peňažky Yinachi na interaktivním banneru pro Kooperativu Dále připravuje kampaň pro jednoho z top e-magazínů v ČR. Story TLRS jsou rovněž součástí širšího týmu kolem značky Finlandia a starají se o on-line část jednoho připravovaného eventu.

Reklama
ČEZ

Jednou nohou v e-commerce

Zkušenosti s vedením e-shopu hodlá Šesták nadále využívat i v klientských projektech (současně spoluvlastní první e-shop v ČR s crowdfundigovým zbožím – Kickstore). Ve fázi přípravy je momentálně vstup švédské značky hodinek na český trh a on-line řešení pro mladou módní značku, přičemž oba projekty zahrnují i e-shop.



Tým Story TRLS, kteří se na své homepagi představují jen křestním jménem. Na snímku chybí videoproducer Filip…

Screenshot z pilotního interaktivního videa, v němž CEO agentury skáče do Vltavy nebo schytává zmrzlinový „pohlavek“ dle volby diváka.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)