Květen posvětil příchod další digitální agentury na český trh. Z původního projektu studentů VŠE a ČVUT se do podoby firmy přeladil tým Story TLRS (chcete-li Story Tellers). Dává o sobě vědět interaktivním videem po vzoru legendárního kinoautomatu, kdy internetoví uživatelé s dávkou škodolibosti rozhodují o dalších krocích výkonného ředitele agentury Piera Šestáka (viz www.storytlrs.cz).
Profil vypravěčů
„Máme širokou základnu kvalitních mladých lidí, se kterými zvládneme odbavit prakticky jakýkoliv projekt. A víme, že se nikdy nejedná pouze o web nebo nastavení sociální sítě, ale o kompletní balík služeb. Odlišujeme se naší specializací – interaktivními videi, pomocí kterých snadněji dokážeme sdělit klientův příběh,“ říká k profilu agentury Piero Šesták.
Agentura má již za sebou několik projektů z doby studentského uskupení, spolupracuje např. s agenturou Roberta Peňažky Yinachi na interaktivním banneru pro Kooperativu Dále připravuje kampaň pro jednoho z top e-magazínů v ČR. Story TLRS jsou rovněž součástí širšího týmu kolem značky Finlandia a starají se o on-line část jednoho připravovaného eventu.
Jednou nohou v e-commerce
Zkušenosti s vedením e-shopu hodlá Šesták nadále využívat i v klientských projektech (současně spoluvlastní první e-shop v ČR s crowdfundigovým zbožím – Kickstore). Ve fázi přípravy je momentálně vstup švédské značky hodinek na český trh a on-line řešení pro mladou módní značku, přičemž oba projekty zahrnují i e-shop.
Tým Story TRLS, kteří se na své homepagi představují jen křestním jménem. Na snímku chybí videoproducer Filip…
Screenshot z pilotního interaktivního videa, v němž CEO agentury skáče do Vltavy nebo schytává zmrzlinový „pohlavek“ dle volby diváka.