Pivo Patron z minipivovaru bylo pivaři tak dobře hodnocené, že o něm běžel na Nově a na Primě nevídaně dlouhý, tříminutový spot! V něm si ho ochutnávající pivaři velmi chválili – ve srovnání s europivem od velkých koncernů je to opravdové pivo, chutná lépe než třeba takový Gambrinus. Vtip je v tom, že žádný Patron neexistuje. Pivaři pili nefiltrovaný Gambrinus a potvrdili tak, že jeho pověst je horší, než jak ve skutečnosti chutná. Šlo o kampaň Plzeňského Prazdroje a agentury McCann, která tak pivařům dokázala, že nevědí, co vlastně pijí. A tak je to se vším. Stánkař-farmář nakoupí v Makru eurojablka, píchne k tomu cedulku „biofarma“ a vy si pochutnáváte a ještě jste zdraví. Na dovolené ve Francii vám víno chutná tak omamně, že ho domů koupíte tři tucty lahví, a pak se ptáte, kde ta chuť je. Inu, byla v tom pocitu. A reklama má právě ten pocit vytvořit – namísto toho, aby lidem dokazovala, jak jsou hloupí, že ho nemají.
Jakub Horák, producent