Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Divnej patron

Pivo Patron z minipivovaru bylo pivaři tak dobře hodnocené, že o něm běžel na Nově a na Primě nevídaně dlouhý, tříminutový spot! V něm si ho ochutnávající pivaři velmi chválili – ve srovnání s europivem od velkých koncernů je to opravdové pivo, chutná lépe než třeba takový Gambrinus. Vtip je v tom, že žádný Patron neexistuje. Pivaři pili nefiltrovaný Gambrinus a potvrdili tak, že jeho pověst je horší, než jak ve skutečnosti chutná. Šlo o kampaň Plzeňského Prazdroje a agentury McCann, která tak pivařům dokázala, že nevědí, co vlastně pijí. A tak je to se vším. Stánkař-farmář nakoupí v Makru eurojablka, píchne k tomu cedulku „biofarma“ a vy si pochutnáváte a ještě jste zdraví. Na dovolené ve Francii vám víno chutná tak omamně, že ho domů koupíte tři tucty lahví, a pak se ptáte, kde ta chuť je. Inu, byla v tom pocitu. A reklama má právě ten pocit vytvořit – namísto toho, aby lidem dokazovala, jak jsou hloupí, že ho nemají.

Jakub Horák, producent

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)