Direkt & promo zná shortlist

Výsledky třináctého ročníku reklamní soutěže Český direkt & promo budou oficiálně zveřejněny 9. června 2015 v rámci slavnostního vyhlášení na Občanské plovárně. Už nyní můžete nalézt kompletní shortlist na webu ČD&P v menu Výsledky. Letos bylo v 10 kategoriích celkem shortlistováno 35 prací. Nejvíce shortlistů obsadila svými přihláškami agentura Wunderman. Nejčastěji shortlistovanými zadavateli jsou Eko-komING Bank. Nejsilnější kategorií je Event and field marketing. Vítězové jednotlivých kategorií budou mít právo pokračovat v mezinárodním soutěžním klání IMC European Awards.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-12

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-12

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

fenomen
sparta_kybersikana
nový web-otvírák

MAM Exkluzivně v časopise

Monika Jančová, Orea
Fenomén
Fenomén
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
oneplay
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
oneplay