Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

ČSA v kampani slibují „léto plné zážitků“

České aerolinie připravily in-house kampaň pro 24 trhů, samozřejmě včetně toho místního. Image kampaň „Léto plné zážitků“ má za cíl upozornit na výhodné ceny letních letenek. ČSA kampaň komunikují off-line i on-line. Setkat se s ní lze na webových stránkách Seznam.cz, Google.cz, ČSFD.cz, ale i na zpravodajských portálů iDnes.cz či Novinky.cz a zaplacená je i reklama na Facebooku. V Praze se reklama objeví na citylightech a v printu bude podpořena v bezplatném deníku Metro a lifestylových časopisech Harper’s Bazaar, Žena a život či Pařížská Street. Na zahraničních trzích kampaň využívá zejména on-line distribuční kanály.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)