Nová in-house vytvořená kampaň Českého rozhlasu Sever bude mít komiksové pojetí. Využívat bude opět nadsázku a humor – konkrétně se zaměří na téma „kmotrů“ a těžby uhlí. Jejím cílem je zaujmout místní obyvatele a pomoci vylepšit poslechovost regionální stanice.
„Vizuály navazují svým obsahem a pojetím na lednovou kampaň v Kraji Vysočina ‚Od nás se TO dozvíte jako první!‘. Zaměřili jsme se na města Most a Ústí nad Labem, kde cítíme potenciál v navýšení poslechovosti. Vybrali jsme témata, která se lokálně dotýkají všech místních obyvatel, tedy pro Mostecko těžbu uhlí a pro Ústecko narážku na v médiích tak často zmiňované kmotrovství,“ uvedl vedoucí marketingu ČRo Jiří Haramul.
Lehká nadsázka je tentokrát ztvárněná komiksovými kresbami. Hlavním sdělením je opět rychlost informace, kterou posluchač může dostat jedině od své regionální stanice. Kampaň poběží celý červen v tištěných médiích, na sociálních sítích i pomocí venkovní reklamy. Jejími autory jsou Jiří Haramul a Milan Knotek. Kreativu obstaral první jmenovaný společně s Jakubem Šolínem. Kampaň doprovodil svými ilustracemi Jan Křemen.
Jiří Haramul naposledy v dubnu uvedl kampaň Radiožurnálu, během níž byly po České republice rozmístěny ledové kostky, které měly za cíl upozornit na hokejové MS. Radiožurnál měl na přenosy z hokeje exkluzivní práva.