Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Češi v Cannes: 126 nadějí

Víc než čtyři desítky prací – konkrétně 42 – poslala letos do soutěže festivalu Cannes Lions pražská agentura Young & Rubicam. Z toho 33 prací se objeví v samotných Cannes Lions, osm kousků Y&R poslali do separátní soutěže Lions Health a jednu do nové Lions Innovation. „Věříme všem přihlášeným pracím, jinak bychom je neposílali. Nemáme žádného jasného favorita,“ říká kreativní ředitelka Tereza Svěráková.

Dvaačtyřicet kusů, to je opět nejvíc ze všech českých subjektů, které se soutěže zúčastní. Y&R se ovšem uskromnili, loni měli v soutěži dokonce 90 prací. Tato investice se pak přetavila ve dva Zlaté lvy, historicky první pro českou reklamu vůbec. Letos jedou do Cannes za agenturu osobně Dora PružincováAtila Martins, držitel loňského zlata Jaime Mandelbaum už tam je v roli porotce.

„Výpadek“ ze strany Y&R letos částečně nahrazuje skupina Ogilvy Group. Ta má v Cannes nadstandardních 33 přihlášek. Jde o čtyři známé kampaně, které už bodovaly i v domácích a zahraničních soutěžích, konkrétně LGBT Avatars, #Mymaocima pro Nadaci Leontýnka, realizaci pro Intersport a agenturní promo Hunger For Winning. Ogilvy posílá do Cannes hned tři lidi.

Reklama
ČEZ

Ostatní české agentury se držely trochu víc při zemi. McCann Prague vyslal do soutěže tři projekty, přičemž podle jeho ředitele Jana Binara nejvíc věří svému náborovému inzerátu, na který reagovali zájemci o práci ještě rok po jeho uveřejnění. Hullabaloo přihlásila svou mezinárodní kampaň pro BMW do tří kategorií. Scholz & Friends spoléhá na sílu působivých vizuálů Stříbrné šípy pro Goodwoodský festival rychlosti, za které nedávno dostal i zlato na pražském festivalu PIAF a které v Cannes přihlásil do pěti kategorií.

Pražská pobočka slovenské Zaraguzy podle jejího ředitele Mariána Furyho poslala do dvou kategorií svůj skvělý digitální projekt Heineken City Symphony. Svou premiéru si v Lions odbude agentura Eventhouse, která do kategorie Film přihlásila spot pro Dopravní podnik Českých Budějovic.

M&M všem drží palce!


Scholz & Friends doufají, že poroty v Cannes uhranou svou sérií Stříbrné šípy pro Goodwood Festival of Speed.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)