Celkem 111 soutěžních příspěvků přihlásily české komunikační agentury do letošního, 62. ročníku soutěže Cannes Lions. Dalších 14 poslaly do separátně organizované soutěže Health Lions a jednu do zcela nové Innovation Lions. V abecedním pořadí jde o pražské agentury Eventhouse, Geometry Global, Havas PR a Havas Worldwide, Hullabaloo, Kaspen/Jung von Matt, Konektor, Made by Vaculik, McCann, Ogilvy & Mather, Red Fuse, Scholz & Friends, Young & Rubicam a Zaraguza. Doplňuje je jeden mimopražský klient – společnost Karlovarské minerální vody. Organizátoři soutěže nově neuvádějí, kolik který subjekt do soutěže poslal reklam, kampaní či realizací. Velká část z nich však patrně opět půjde na konto Y&R, která před několika lety začala pro Cannes uplatňovat „strategii plošného pokrytí“, za což byla loni odměněna historickým úspěchem, když za práci pro Harley-Davidson získala dva Zlaté lvy. České komunikační subjekty tak posílají do Cannes úplně stejně prací jako loni. Samotný festival však již oznámil, že celkově letos opět zaznamenal jak rekordní počet soutěžních příspěvků, tak i počet přihlášených delegátů.