Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Češi letos posílají do Cannes opět 126 prací

Celkem 111 soutěžních příspěvků přihlásily české komunikační agentury do letošního, 62. ročníku soutěže Cannes Lions. Dalších 14 poslaly do separátně organizované soutěže Health Lions a jednu do zcela nové Innovation Lions. V abecedním pořadí jde o pražské agentury Eventhouse, Geometry Global, Havas PR a Havas Worldwide, Hullabaloo, Kaspen/Jung von Matt, Konektor, Made by Vaculik, McCann, Ogilvy & Mather, Red Fuse, Scholz & Friends, Young & Rubicam a Zaraguza. Doplňuje je jeden mimopražský klient – společnost Karlovarské minerální vody. Organizátoři soutěže nově neuvádějí, kolik který subjekt do soutěže poslal reklam, kampaní či realizací. Velká část z nich však patrně opět půjde na konto Y&R, která před několika lety začala pro Cannes uplatňovat „strategii plošného pokrytí“, za což byla loni odměněna historickým úspěchem, když za práci pro Harley-Davidson získala dva Zlaté lvy. České komunikační subjekty tak posílají do Cannes úplně stejně prací jako loni. Samotný festival však již oznámil, že celkově letos opět zaznamenal jak rekordní počet soutěžních příspěvků, tak i počet přihlášených delegátů.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)