Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Ceny za PR hlavně pro AMI a AC&C

Projekt Pro jedno TýTý slunce nesvítí, který společně připravily společnost Seznam.cz a její PR agentura AC&C Public Relations se stal absolutním vítězem jubilejního, 10. ročníku oborové soutěže Česká cena za public relations (ČCPR).

Seznam a AC&C zvítězily s projektem, v jehož rámci přihlásily do tradiční soutěže televizních pořadů a osobností TýTý i pořady a tváře internetové televize Stream.cz – v čele se satirou Kancelář Blaník a jejím „hrdinou“, lobbistou Tondou Blaníkem. Organizátoři je v rozporu s pravidly ze soutěže vyřadili. Tím ovšem zajistili Streamu velkou vlnu publicity a vyvolali diskusi o souboji klasických televizí s internetem.

Nejúspěšnějším subjektem soutěže se však stala největší česká PR agentura AMI Communications (na snímku). Z klání, které se odehrálo celkem ve 22 soutěžních kategoriích, si odnesla pět prvních míst, tři místa druhá, dvě místa třetí a jednu mimořádnou cenu.

Reklama
Know

Výrazněji v soutěži uspěly ještě agentury ze skupiny Konektor, Ogilvy PR, Bison & Rose, Ewing PR a Native PR.

Srdce poroty a mimořádné ocenění za odvahu jít proti proudu si získala kampaň Darujte úsměv společnosti KPMG Česká republika. Ta se o Vánocích chtěla vyhnout rozdávání standardních firemních dárků, jako jsou obligátní lahve vína. Na šest stovek svých partnerů aktivně zapojila do prospěšného projektu na pomoc postiženým dětem.

„Před deseti lety se přihlašovaly řemeslně dobře zvládnuté projekty. V posledních ročnících jsou všechny projekty nejenom dobře zvládnuté, ale mnoho z nich má i velkou myšlenku, nápad, díky kterému je kampaň úspěšná. Takové kampaně mají úspěch v českých oborových soutěžích i těch zahraničních,“ hodnotí letošní ročník Patrik Schober, člen výkonné rady pořádající Asociace public relations agentur (APRA) zodpovědný za soutěž.

Během slavnostního večera, konaného už tradičně v budově City Tower na pražském Pankráci a moderovaného opět Ondřejem Hejmou, bylo předáno celkem 57 ocenění a pět mimořádných cen. Setkání, jež patří k vrcholným událostem oboru PR, se zúčastnilo přes 300 profesionálů z celé republiky.

Vědomi si významu okamžiku – 10. ročníku akce a 20. výročí založení APRA – organizátoři a moderátor Hejma připravili i oslavnou píseň, parafrázi známého Hejmova hitu Sametová, překřtěného na Píárovou.

Do 10. ročníku soutěže bylo přihlášeno rekordních 155 projektů. Novinkou letošního ročníku byly samostatné kategorie Zábava, Sport a Tiskové konference. V debutující kategorii Zábava ovšem žádné ocenění uděleno nebylo. Vůbec žádné ceny nebyly opět rozdány v kategoriích Krizová komunikace / Issues management a Politická komunikace, politické PR a Public affairs.

Soutěžní projekty hodnotilo sedm porot složených ze 70 odborníků z oboru. Každá z porot měla právo nominovat jeden na absolutního vítěze celé soutěže. Dvě z nich tohoto práva nevyužily a kromě pozdějšího vítěze se do tohoto „finále“ dostaly ještě realizace agentur PR.Konektor a Konektor Social, Bison & Rose, zmiňovaná kampaň poradenské společnosti KPMG a „sociální experiment“, který pro značku Aquafresh připravila Inspiro Solutions.

„Milan, Evžen, Vašek i Dita, spousta mejlů a ta správná publicita, mesidže i sladký tépécéčka, profilace, reputace, badžety a fíčka jako rakety, brzy jsme ukázali, že nejsme žádný béčka.“

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)