Carling British Cider z portfolia Pivovarů Staropramen spouští novou marketingovou kampaň, opět v britském stylu. Chybět nebude ani slogan „Dáš si Carling, darling?“, britský objevitel a dobrodruh z počátku 20. století, „spajska“, voják britské gardy s čepicí z medvědí kůže nebo gentleman s buřinkou. „Důraz na britský původ cideru budeme v rámci marketingových aktivit používat i nadále,“ říká David Šeberle, manažer značky Carling, podle něhož má cider oslovit především aktivní muže a ženy z větších měst ve věku 18 až 35 let, kteří se „rádi baví a tráví čas se svými přáteli“. Televizní spot, který natočila agentura Leo Burnett ze Srbska, poběží na televizních stanicích Prima Group. Dalším komunikačním kanálem budou on-line média a připraveny jsou také ochutnávky v maloobchodu i gastronomii. Kampaň bude podpořena také prostřednictvím PR aktivit. Podílejí se na ní agentury Motion Media a Universal McCann, které se postaraly o nákup médií, ochutnávky zajišťuje agentura Everwhere a PR AC&C Public Relations.