Carling zahajuje letošní „britskou“ kampaň pro Česko

Carling British Cider z portfolia Pivovarů Staropramen spouští novou marketingovou kampaň, opět v britském stylu. Chybět nebude ani slogan „Dáš si Carling, darling?“, britský objevitel a dobrodruh z počátku 20. století, „spajska“, voják britské gardy s čepicí z medvědí kůže nebo gentleman s buřinkou. „Důraz na britský původ cideru budeme v rámci marketingových aktivit používat i nadále,“ říká David Šeberle, manažer značky Carling, podle něhož má cider oslovit především aktivní muže a ženy z větších měst ve věku 18 až 35 let, kteří se „rádi baví a tráví čas se svými přáteli“. Televizní spot, který natočila agentura Leo Burnett ze Srbska, poběží na televizních stanicích Prima Group. Dalším komunikačním kanálem budou on-line média a připraveny jsou také ochutnávky v maloobchodu i gastronomii. Kampaň bude podpořena také prostřednictvím PR aktivit. Podílejí se na ní agentury Motion Media a Universal McCann, které se postaraly o nákup médií, ochutnávky zajišťuje agentura Everwhere a PR AC&C Public Relations.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen