Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Carling zahajuje letošní „britskou“ kampaň pro Česko

Carling British Cider z portfolia Pivovarů Staropramen spouští novou marketingovou kampaň, opět v britském stylu. Chybět nebude ani slogan „Dáš si Carling, darling?“, britský objevitel a dobrodruh z počátku 20. století, „spajska“, voják britské gardy s čepicí z medvědí kůže nebo gentleman s buřinkou. „Důraz na britský původ cideru budeme v rámci marketingových aktivit používat i nadále,“ říká David Šeberle, manažer značky Carling, podle něhož má cider oslovit především aktivní muže a ženy z větších měst ve věku 18 až 35 let, kteří se „rádi baví a tráví čas se svými přáteli“. Televizní spot, který natočila agentura Leo Burnett ze Srbska, poběží na televizních stanicích Prima Group. Dalším komunikačním kanálem budou on-line média a připraveny jsou také ochutnávky v maloobchodu i gastronomii. Kampaň bude podpořena také prostřednictvím PR aktivit. Podílejí se na ní agentury Motion Media a Universal McCann, které se postaraly o nákup médií, ochutnávky zajišťuje agentura Everwhere a PR AC&C Public Relations.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)