Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Cannes Lions s rekordní účastí

Mezinárodní festival Cannes Lions, oceňující nejkreativnější komunikační kampaně, oznámil rekordní počet přihlášených soutěžních prací. Celkem 40 133 přihlášek bylo zasláno do kategorií Cannes Lions (37 426), Lions Health (1862) a Lions Innovation (845). Tradiční reklamní ocenění Cannes Lions zaznamenalo ve více kategoriích značný nárůst, nejvyšší v sekci Creative Effectiveness (+50 %), za níž následovala Branded Content & Entertainment (+18 %), Film (+8 %) a Film Craft (+6 %). Kategorie Press a Outdoor naopak zažívají pokles zájmu. „Neměli bychom však dělat ukvapené závěry, například kategorie Radio zaznamenává dlouholetý pokles, avšak v tomto ročníku se přiblížila k rekordnímu počtu přihlášených prací,“ uvedl Philip Thomas, CEO Cannes Lions.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)