Cannes Lions s rekordní účastí

Mezinárodní festival Cannes Lions, oceňující nejkreativnější komunikační kampaně, oznámil rekordní počet přihlášených soutěžních prací. Celkem 40 133 přihlášek bylo zasláno do kategorií Cannes Lions (37 426), Lions Health (1862) a Lions Innovation (845). Tradiční reklamní ocenění Cannes Lions zaznamenalo ve více kategoriích značný nárůst, nejvyšší v sekci Creative Effectiveness (+50 %), za níž následovala Branded Content & Entertainment (+18 %), Film (+8 %) a Film Craft (+6 %). Kategorie Press a Outdoor naopak zažívají pokles zájmu. „Neměli bychom však dělat ukvapené závěry, například kategorie Radio zaznamenává dlouholetý pokles, avšak v tomto ročníku se přiblížila k rekordnímu počtu přihlášených prací,“ uvedl Philip Thomas, CEO Cannes Lions.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Beats for Love
úkolníček
Vojta Kotek

MAM Exkluzivně v časopise

Doğu Kir
Novinářské fórum 2025
Pod svícnem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba