Na ostrém brazilském slunci se člověk spálí raz dva. Agentura FCB Brazil proto pro kosmetickou značku Nivea připravila kampaň informující děti o důležitosti používání opalovacích krémů. Na plážích Rio de Janeira rozdávala panenky citlivé na UV paprsky, které se po vystavení slunečnímu záření zabarvily doruda. Po potření ochrannými prostředky ale opět získaly zdravou barvu.
„Ochranu a péči známe už ze svých prvních let. Právě toto emocionální spojení nová kampaň pro Niveu nabízí,“ myslí si kreativní viceprezidentka FCB Brazil Joanna Monteirová.
Země krémům zaslíbená
Zasluněná Brazílie je pro Niveu důležitým trhem. Podle jejích vlastních odhadů by prodeje měly do roku 2018 dosáhnout 1,1 miliardy amerických dolarů.
„Cílem Nivey je zákazníkům nabídnout více než jen péči o pokožku. Věříme tomu, že investice do vzdělávacích akcí jsou nejlepším způsobem, jak zvýšit povědomí o naší značce,“ tvrdí marketingová ředitelka brazilské pobočky kosmetické firmy Tatiana Ponceová.
Brazilská pobočka agentury FCB s Niveou udržuje úspěšnou spolupráci už několik let. Loni získala canneského lva v kategorii mobilní reklamy jejich kampaň, která s použitím sledovacích náramků a mobilní aplikace pomáhala rodičům uhlídat děti na pláži. Před dvěma lety FCB do časopisů k reklamě na Niveu vložila tenké solární panely s USB portem pro nabíjení mobilních zařízení. Tato kampaň získala Project Isaac Gravity Award pro inovativní nápady.
Panenky se na slunci bez opalovacího krému zabarví doruda. Použití hraček má zvýšit emocionální dopad na děti.