Bauer chce najít díru na trhu

Vydavatelství Bauer Media uvedlo na trh nový titul pro ženy Můj šťastný život. Podle jeho prohlášení jde o původní koncept, který zatím na trhu chybí. Časopis má kombinovat prvky story titulu a praktického rádce, který má poskytovat prostor samotným čtenářkám pro jejich vzpomínky, zážitky, názory. Časopis je určen vyšší věkové skupině, má rozsah 76 stran za cenu 29 Kč. Uvedení je podpořeno crossovou kampaní v titulech Bauer Media a předsazenými pozicemi v prodejních řetězcích. Podle loga na titulní straně se Můj šťastný život hlásí k dalšímu titulu Bauer Media Napsáno životem.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-46

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-46

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Nová vizuální identia APRA
Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?

MAM Exkluzivně v časopise

Dimitrij Savvakos, Ogilvy Greece
Olympijská kolekce 2026
Vít Kolář s prezidentem Pavlem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Fabini
Pohlreich Fabini
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Fabini
Pohlreich Fabini