Axe a Spirit to říkají s klidem

„Abys zaujal v dnešním ukřičeném světě, řekni to s klidem.“ To je slogan nové jemné řady Axe Black i myšlenka kampaně „Axe Etikety 21. století“. Hlavním protagonistou šesti minutových videí na YouTube z dílny agentury Zaraguza je slovenský raper Majk SpiritStarký. Ti se však netradičně představili v roli gentlemanů, kteří s nadhledem glosují nešvary dnešní doby. Vyjadřují se tak k fenoménu selfies, food nadšenců nebo internetových seznamek. Proč zrovna Majk Spirit? Ve svých textech mluví ke generaci Y, která povýšila informační technologie na nové náboženství a občas zapomíná na ty pravé hodnoty.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia