Axe a Spirit to říkají s klidem

„Abys zaujal v dnešním ukřičeném světě, řekni to s klidem.“ To je slogan nové jemné řady Axe Black i myšlenka kampaně „Axe Etikety 21. století“. Hlavním protagonistou šesti minutových videí na YouTube z dílny agentury Zaraguza je slovenský raper Majk SpiritStarký. Ti se však netradičně představili v roli gentlemanů, kteří s nadhledem glosují nešvary dnešní doby. Vyjadřují se tak k fenoménu selfies, food nadšenců nebo internetových seznamek. Proč zrovna Majk Spirit? Ve svých textech mluví ke generaci Y, která povýšila informační technologie na nové náboženství a občas zapomíná na ty pravé hodnoty.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025
Surfař

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Řežáb
Zuzana Čaputová a Petr Pavel
Event
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist