Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Axe a Spirit to říkají s klidem

„Abys zaujal v dnešním ukřičeném světě, řekni to s klidem.“ To je slogan nové jemné řady Axe Black i myšlenka kampaně „Axe Etikety 21. století“. Hlavním protagonistou šesti minutových videí na YouTube z dílny agentury Zaraguza je slovenský raper Majk SpiritStarký. Ti se však netradičně představili v roli gentlemanů, kteří s nadhledem glosují nešvary dnešní doby. Vyjadřují se tak k fenoménu selfies, food nadšenců nebo internetových seznamek. Proč zrovna Majk Spirit? Ve svých textech mluví ke generaci Y, která povýšila informační technologie na nové náboženství a občas zapomíná na ty pravé hodnoty.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)