Reklama
Megaboard

AEGON spouští novou kampaň „pro zdraví“

Chytřejší pojištění pro ty, kdo nejsou líní na krok“ zní slogan červnové kampaně pojišťovny Aegon. Cílem je zvýšit povědomí o programu Aegon fit, který motivuje k pohybu a zdravému životnímu stylu. „Nejvýraznějším prvkem celé kampaně je outdoorová reklama na schodech pražského metra. Upozorňuje na výhody chození po schodech a zdůrazňuje, že každý i zdánlivě rutinní pohyb má smysl,“ vysvětluje Martin Turek, ředitel marketingu pojišťovny Aegon. Součástí komunikačních aktivit je i speciální výzva v aplikaci Aegon fit.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále