Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

AEGON spouští novou kampaň „pro zdraví“

Chytřejší pojištění pro ty, kdo nejsou líní na krok“ zní slogan červnové kampaně pojišťovny Aegon. Cílem je zvýšit povědomí o programu Aegon fit, který motivuje k pohybu a zdravému životnímu stylu. „Nejvýraznějším prvkem celé kampaně je outdoorová reklama na schodech pražského metra. Upozorňuje na výhody chození po schodech a zdůrazňuje, že každý i zdánlivě rutinní pohyb má smysl,“ vysvětluje Martin Turek, ředitel marketingu pojišťovny Aegon. Součástí komunikačních aktivit je i speciální výzva v aplikaci Aegon fit.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)