Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

AdActive nabídne nové sady webů pro reklamu

Mediální zastoupení AdActive představilo nové reklamní sady webů vydavatelství Vltava-Labe-Press. Vlajkovou lodí má být Deník+ Pack, jehož předpokládaný zásah je 1,4 milionu reálných uživatelů měsíčně. Sada obsahuje weby VLP – Deník.cz, Důmazahrada.cz, iGurmet.cz, Kafe.cz, Květy.cz, Kondice.cz, National-geographic.cz, PraktickáŽena.cz, Překvapení.cz, Vlasta.cz, Šíp.deník.cz, Story.cz. AdActive Packs obsahují stejné nebo tematicky podobně zaměřené weby. Oproti inzerci v jednom médiu přináší inzerentům výhodu v podobě vyššího zásahu podobné cílové skupiny za nižší jednotkovou cenu.

Reklama
MMcite
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)