AdActive nabídne nové sady webů pro reklamu

Mediální zastoupení AdActive představilo nové reklamní sady webů vydavatelství Vltava-Labe-Press. Vlajkovou lodí má být Deník+ Pack, jehož předpokládaný zásah je 1,4 milionu reálných uživatelů měsíčně. Sada obsahuje weby VLP – Deník.cz, Důmazahrada.cz, iGurmet.cz, Kafe.cz, Květy.cz, Kondice.cz, National-geographic.cz, PraktickáŽena.cz, Překvapení.cz, Vlasta.cz, Šíp.deník.cz, Story.cz. AdActive Packs obsahují stejné nebo tematicky podobně zaměřené weby. Oproti inzerci v jednom médiu přináší inzerentům výhodu v podobě vyššího zásahu podobné cílové skupiny za nižší jednotkovou cenu.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Beats for Love
úkolníček
Vojta Kotek

MAM Exkluzivně v časopise

Doğu Kir
Novinářské fórum 2025
Pod svícnem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba