Mediální komunikační skupina ZenithOptimedia, spadající do skupiny Publicis Groupe, má novou akvizici.
Do svých řad koupila agenturu B2B Group, která se specializuje na on-line marketing, SEO, webovou analytiku, programatický nákup reklamy, plánování médií, sociální sítě, PPC reklamu nebo mobilní aplikace. B2B Group sídlí v Praze a Bratislavě a v současnosti zaměstnává přes třicet lidí. Do jejího portfolia patří klienti jako Raiffeisenbank, O2, Lékárna.cz či Nay.
Ambice? Být největší v ČR
Podle slov Tomáše Vargy CEO ZenithOptimedie pro Českou republiku, je akvizice B2B Group vyústěním ambicí stát se v příštím roce největší agenturou v ČR se specializací na výkonnostní marketing. Plánovaná je totiž fúze mezi agenturou Performics, která je už součástí ZenithOptimedie a má ve svém portfoliu performance marketing, a právě B2B Group.
„B2B Group si na českém a slovenském trhu vybudovala skvělou pověst díky tomu, že prostřednictvím performance marketingu zvyšuje návratnost investic klientů. Dovednosti a odborné znalosti této agentury se tak skvěle doplňují se společností ZenithOptimedia. Naše komunikační služby totiž stavíme na třech pilířích – médiím se věnuje ZenithOptimedia, performance marketing má na starosti agentura Performics a content zastřešuje Newcast, kterou jsme na český trh uvedli minulý rok,“ dodává Varga.
V B2B Group nadále zůstává i její dosavadní výhradní vlastník a managing director Tomáš Potěšil. „V posledních letech jsme na českém a slovenském trhu zaznamenali významný růst. Nyní pracujeme s řadou předních e-shopů a také s mnoha korporátními klienty. Portfolio našich služeb se rozšířilo od vyhledávání do dalších oblastí výkonnostního marketingu a nynější spojení se ZenithOptimedií nám dovolí nabídnout klientům ještě komplexnější služby,“ tvrdí Potěšil.
Koupě B2B Group má smysl i pro evropský management ZenithOptimedie, což potvrdil Nicole Prüsse, CEO pro severní, střední a východní Evropu: „Součástí naší strategie je vybudovat ze ZenithOptimedií v ČR agenturu nabízející kompletní služby v oblasti komunikačního plánování.“
Tomáš Varga a Tomáš Potěšil.