ZenithOptimedia koupila B2B Group

Mediální komunikační skupina ZenithOptimedia, spadající do skupiny Publicis Groupe, má novou akvizici.

Do svých řad koupila agenturu B2B Group, která se specializuje na on-line marketing, SEO, webovou analytiku, programatický nákup reklamy, plánování médií, sociální sítě, PPC reklamu nebo mobilní aplikace. B2B Group sídlí v Praze a Bratislavě a v současnosti zaměstnává přes třicet lidí. Do jejího portfolia patří klienti jako Raiffeisenbank, O2, Lékárna.cz či Nay.

Ambice? Být největší v ČR

Podle slov Tomáše Vargy CEO ZenithOptimedie pro Českou republiku, je akvizice B2B Group vyústěním ambicí stát se v příštím roce největší agenturou v ČR se specializací na výkonnostní marketing. Plánovaná je totiž fúze mezi agenturou Performics, která je už součástí ZenithOptimedie a má ve svém portfoliu performance marketing, a právě B2B Group.

„B2B Group si na českém a slovenském trhu vybudovala skvělou pověst díky tomu, že prostřednictvím performance marketingu zvyšuje návratnost investic klientů. Dovednosti a odborné znalosti této agentury se tak skvěle doplňují se společností ZenithOptimedia. Naše komunikační služby totiž stavíme na třech pilířích – médiím se věnuje ZenithOptimedia, performance marketing má na starosti agentura Performics a content zastřešuje Newcast, kterou jsme na český trh uvedli minulý rok,“ dodává Varga.

V B2B Group nadále zůstává i její dosavadní výhradní vlastník a managing director Tomáš Potěšil. „V posledních letech jsme na českém a slovenském trhu zaznamenali významný růst. Nyní pracujeme s řadou předních e-shopů a také s mnoha korporátními klienty. Portfolio našich služeb se rozšířilo od vyhledávání do dalších oblastí výkonnostního marketingu a nynější spojení se ZenithOptimedií nám dovolí nabídnout klientům ještě komplexnější služby,“ tvrdí Potěšil.

Koupě B2B Group má smysl i pro evropský management ZenithOptimedie, což potvrdil Nicole Prüsse, CEO pro severní, střední a východní Evropu: „Součástí naší strategie je vybudovat ze ZenithOptimedií v ČR agenturu nabízející kompletní služby v oblasti komunikačního plánování.“


Tomáš Varga a Tomáš Potěšil.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Pivo Proud, Beats for Love
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Rostislav Čítek
Cadbury Flake reklama
SK Slavia Praha dresy
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345