Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Večerní osobní e-newsletter jako prodejní kanál

Jaké bylo moje překvapení, když jsem v těchto dnech objevila upoutávku na odběr večerního osobního e-newsletteru na dobrou noc od významného novináře M. Č. z velkého českého vydavatelství. Proč mě to upoutalo? Autora e-newsletteru znám roky, vždy píše zajímavě o věcech, které mě inspirují pracovně i soukromě, a těžší témata ze zahraničních zdrojů předkládá čtenářům osvěžujícím a zábavným způsobem. Kromě obsahu jeho privátního e-newsletteru s názvem Call It a Day oceňuji i zvolenou formu (kterou mimochodem využívám při tvorbě B2B zpráv, neb šetřím manažerům a ředitelům drahocenný čas): top mediální zajímavosti uplynulého dne dostanu od nesmírně zajímavého novináře krátkou, jasnou a stručnou formou přímo do své schránky. Wow! Proč je to chytrý nápad? Kromě mnoha zjevně poutavých mediálních témat a perliček (anglická fráze Of the Day) od něj dostanu denně i nějaký ten propašovaný, ale nenucený link na články z „jeho“ velkého vydavatelství, protože popularita brandu autora a koneckonců i médium jsou pro mě návnadou na čtení zajímavého a inspirujícího obsahu (z domova i ze zahraničí), který mě baví; forma je zvolena ideálně na závěr hektického dne v podobě pouhých titulků a jedné věty perexu s linkem na článek; k odběru jsem se přihlásila sama, proto bude i dobrý ROI: na jeho e-mail fakt kliknu, opravdu jej otevřu a jeho obsah možná ne vždy přečtu, ale minimálně jej pokaždé celý naskenuji očima; zvyšují se tím šance na přečtení článku i onoho vydavatelství – s největší pravděpodobností bych článek toho ekonomického deníku úplně zazdila, protože nemám čas číst zprávy ani headliny během dne; a třeba je i šance na nějaké to další sdílení. A pointa? Zase jedna z dalších krásných case studies digitálního marketingu: obsah, forma, načasování, zacílení, spontánní sdílení, a tedy lapena v síti brandu, produktu, služby nebo jejich image. Nikdo není dokonalý: některým lidem (třeba mně) padá Call It a Day do spamu, protože MailChimp.

 

Lenka Křivancová
marketing manager Kühne + Nagel Prague Branch Office
([email protected])

 

Popularita brandu autora a koneckonců i médium jsou pro mě návnadou.

Reklama
ČEZ

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)