Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Uvolněte sílu zákazníků a nechte je vytvořit váš marketing

„Vrátit do marketingu radost.“ Tak zněl leitmotiv 16. ročníku konference Marketing Management agentury Blue Events. Dvacítce tuzemských i zahraničních řečníků, kteří hovořili o proměně myšlení, odlišném způsobu exekuce kampaní i o tom, jak z lidí udělat ambasadory značky, v inspirativních prostorách Divadla Archa naslouchaly na dvě stovky marketérů z řady firem i agentur.

„Řada lidí si myslí, že radosti a naplnění lze dosáhnout jen díky úspěchům. Jejich dosahování je ale přirozeně spojené se stresem, takže to samozřejmě v součtu nedává smysl,“ varovala na samém začátku Loredana Popasav, koučka z britské poradenské firmy Making Change Work. Podpořil ji Peter Field, marketingový konzultant a spoluautor 30 let trvajícího výzkumu IPA Effectiveness Awards, z něhož vyplývá, že v dlouhodobém horizontu o úspěchu značky rozhodují radost a emoce, které dokáže vzbuzovat a předávat.

Kreativní ředitel rumunské pobočky agentury McCann Catalin Dobre představil úspěšnou kampaň společnosti Vodafone, která do hry zapojila mladého ovčáka Ghitu, jenž svůj pastýřský život začal zaznamenávat na sociální sítě a doslova přes noc se stal mezinárodní celebritou.

Reklama
ČEZ

Martin Oetting, globální marketingový stratég agentury trnd, zdůraznil odvahu nebát se svěřit důvěru lidem v týmu i zákazníkům.

Lukáš Saitz z české pobočky společnosti L’Oréal představil kampaň na barvu vlasů, do které byla obsazena mladá zpěvačka Celeste Buckingham. Úspěšné výsledky kampaně přesvědčily nejvyšší vedení koncernu o smysluplnosti lokálních ambasadorek – firma se chystá jít podobnou cestou i v dalších zemích.

Hana Kovářová z Raiffeisenbank představila aktuální kampaně s detektivem Arturem, který v duchu žánru film noir provádí klienty situací na bankovním trhu: „Uvědomili jsme si, že se místo soutěžení s konkurencí musíme vrátit ke klientům. Zaměřili jsme se na zjištění, po čem touží a co poptávají v každodenních interakcích s bankou. A snažili jsme se jim to nabídnout,“ řekla Kovářová.

O závěr se postarali Petr Topinka a Robert Peňažka z Future Bakery, kteří hovořili o smyslu a nevyužitých možnostech crowdsourcingu. „V lidech se skrývá velké množství inspirace. A rádi sdílejí pozitivní zkušenosti. Hrajte s nimi otevřenou hru a přizvěte je do ní. Uvolněte sílu svých zákazníků a nechte je, aby tvořili váš marketing,“ znělo poselství závěrečné prezentace 16. konference Marketing Management.




Duo Topinka & Peňažka z Future Bakery konferenci Marketing Management uzavíralo, zatímco Loredana Popasav z Making Change Work ji otevírala. Tleskalo se průběžně.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)