Týdeník Euro prošel redesignem

Týdeník Euro od vydavatelství Mladá fronta bude od května vycházet s inovovanou grafickou podobou, strukturou a obsahem. Vizuální facelift připravilo opět grafické studio Marvil. Novou podobu bude doprovázet marketingová kampaň v České televizi, na obrazovkách Metrovision, v Českém rozhlase, Rádiu Expres, deníku E15 v rámci on-line titulů vydavatelství Mladá fronta. Přednostně bude týdeník Euro vystaven v největších síťových trafikách ČR či v některých sítích benzinových stanic.

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

sparta_kybersikana
nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

airbank100_2
nova_O2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
airbank100_2
nova_O2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard