Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Týdeník Euro prošel redesignem

Týdeník Euro od vydavatelství Mladá fronta bude od května vycházet s inovovanou grafickou podobou, strukturou a obsahem. Vizuální facelift připravilo opět grafické studio Marvil. Novou podobu bude doprovázet marketingová kampaň v České televizi, na obrazovkách Metrovision, v Českém rozhlase, Rádiu Expres, deníku E15 v rámci on-line titulů vydavatelství Mladá fronta. Přednostně bude týdeník Euro vystaven v největších síťových trafikách ČR či v některých sítích benzinových stanic.

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)