Triad se postará o digitál Reckitt Benckiser

Pražská pobočka slovenské kreativní agentury Triad Advertising vyhrála tendr na správu digitálních kampaní společnosti Reckitt Benckiser pro celý středoevropský region. Triad se má primárně zaměřit na český, slovenský, maďarský, slovinský a chorvatský trh.

Kromě samotné kreativy pro digitální kampaně se bude Triad starat o nákup médií na Facebooku i o správu sociálních sítí. Lidé z Triadu již začali připravovat kampaně pro značky Durex, Veet, Vanish a Scholl.

„Nejvíc mě těší, že máme příležitost se podílet na komunikaci značky ve více zemích najednou. Znovu jsme tak dokázali, že ačkoliv nejsme velká síťová agentura, tak nám klienti věří i při náročných mezinárodních projektech,“ řekla M&M Petra Jankovičová, výkonná ředitelka Triadu.

Původně slovenská agentura Triad Advertising si získala jméno zejména díky svým digitálním i nadlinkovým kampaním pro pivní brandy společnosti SABMiller. (O klíčových aspektech kampaní pro sociální sítě se dozvíte v rozhovoru s kreativním ředitelem Triadu Jaro Zackem na straně 16.)

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025
Surfař

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Řežáb
Zuzana Čaputová a Petr Pavel
Event
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Agentura roku shortlist
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Agentura roku shortlist