Pražská pobočka slovenské kreativní agentury Triad Advertising vyhrála tendr na správu digitálních kampaní společnosti Reckitt Benckiser pro celý středoevropský region. Triad se má primárně zaměřit na český, slovenský, maďarský, slovinský a chorvatský trh.
Kromě samotné kreativy pro digitální kampaně se bude Triad starat o nákup médií na Facebooku i o správu sociálních sítí. Lidé z Triadu již začali připravovat kampaně pro značky Durex, Veet, Vanish a Scholl.
„Nejvíc mě těší, že máme příležitost se podílet na komunikaci značky ve více zemích najednou. Znovu jsme tak dokázali, že ačkoliv nejsme velká síťová agentura, tak nám klienti věří i při náročných mezinárodních projektech,“ řekla M&M Petra Jankovičová, výkonná ředitelka Triadu.
Původně slovenská agentura Triad Advertising si získala jméno zejména díky svým digitálním i nadlinkovým kampaním pro pivní brandy společnosti SABMiller. (O klíčových aspektech kampaní pro sociální sítě se dozvíte v rozhovoru s kreativním ředitelem Triadu Jaro Zackem na straně 16.)