Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Toma Natura relaunchuje

V rámci relaunche značky Toma Natura (PepsiCo) v těchto dnech přichází na televizní obrazovky nový TV spot „Živá voda“. Projekt pochází z dílny agentury Comtech. Televizní spot vychází z konceptu, že se voda Toma dostává do lahví přímo z hlubinného vrtu bez doteku lidské ruky. Díky tomu si zachovává všechny původní živiny, jež pak předává všemu, čeho se dotkne. Spot režíroval Jiří Hanych

Reklama
Know
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu