Toma Natura relaunchuje

V rámci relaunche značky Toma Natura (PepsiCo) v těchto dnech přichází na televizní obrazovky nový TV spot „Živá voda“. Projekt pochází z dílny agentury Comtech. Televizní spot vychází z konceptu, že se voda Toma dostává do lahví přímo z hlubinného vrtu bez doteku lidské ruky. Díky tomu si zachovává všechny původní živiny, jež pak předává všemu, čeho se dotkne. Spot režíroval Jiří Hanych

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-12

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-12

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

fenomen
sparta_kybersikana
nový web-otvírák

MAM Exkluzivně v časopise

Monika Jančová, Orea
Fenomén
Fenomén
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
oneplay
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
oneplay